FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har kollat lite runt här och där och ser en del som kallar sina domäner pr2, pr3, pr4 hur vet man om man har detta och vem är det som avgör detta. kan man kanske bara säga att nu har jag en pr4 eller vad är det som gäller. Detta är nytt för mig. Hoppas ni förstår
![]() tommi |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du kan ju enkelt kolla detta med Google Toolbar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ingen google toolbar. Om man ej har detta så kan man ej kolla detta alltså?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du kan testa här: http://www.seochat.com/seo-tools/future-pagerank/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kollade denna men fattar lika med noll där också. Ska väl installera google toolbar så får vi se vad som händer. man för väl lita på google, att dom ej har några spionprogram.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
http://prchecker.info/check_page_rank.php
kollade denna och fick detta svar på min domän. The Page Rank: 1/10 (the page rank value is 1 from 10 possible points) Då har jag alltså en pr1 kanske inte bra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok nu börjar jag fatta detta. Kollade en annan domän jag hade och den har fler indexerade i google och då fick jag 2 av 10. Ok det var så enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Strunta i vad du har för PR nu. Lägg ned mycket jobb på din hemsida/tjänst, så kommer din PR öka i takt med att hemsidan/tjänsten blir allt mer populär och då fungerar den verkligen som ett mått på hur framgångsrik din tjänst är.
Att försöka börja med att fixa en hög PR och därefter få en framgångsrik tjänst är helt bakvänt, även om det är många som försöker jobba på just det sättet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns dom som kollar Pagerank, jag kollar postioner på Google, säger mig mycket mer än virtuell och värdelös PR siffra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|