FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har lite problem när jag föröker visa annonserna. När jag lägger ut dem så kommer ett hämtningsfönster för filen show_ads.js upp.
Vart ska den här filen placeras och måste den länkas in på alla sidorna.? Jag hittar inte nånting om detta i deras instruktioner som jag tycker är ganska otyligt skrivna rent allmänt. Hoppas att någon här kan hjälpa mig. / janna |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej, janna. Jag börjar få lite erfarenhet av Google AdSense nu, men det där har jag aldrig råkat ut för. Det måste vara något fel, inget normalt. Har du testat att kopiera deras kod igen och byta ut, jag tänker om det blev något fel på den först?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
du lägger koden vart du vill på din egen sida innanför html och body-taggarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Janna, vänligen fyll i din profil enligt gällande regler.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag hade visst lyckats missa en slut > på ett ställe *suck*
men i vilket fall som får jag inte annonerna att öppnas i ett nytt fönster. De kringgår vårt publiceringssystem så då testade jag att lägga in dem i en iframe men då visas inte annonsen alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |