FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Från ca andra veckan i juni så har besökarna och försäljningen ökat otroligt mycket.
Inga nya "anonyma" länkar till Lastbryggan kan spåras och juni 2004 är den bästa månaden någonsin försäljningsmässigt, den slår julhandel och allt. Jag kör ingen extra annonsering eller nåt annat speciellt, allt är som vanligt. Försäljningen har ökat med 50% jämfört med juni 2003. Är det någon annan internetshop som har märkt samma tendens? // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
japp, konstigt nog, början av juni va seg men den senaste veckan har gått mycket bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har dubblat mina inkomster med denna månaden även om jag bara förmedlar försäljning så är det min bästa månad sedan jag började :P ,
tror att jag kan tacka det halvtaskiga vädret. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Samma här! Nästan en fördubbling jämfört med ifjol och då har jag ändå uppdaterat mer sällan än jag brukar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag måste passa på o fråga, hur håller ni reda på hur mycket ni sålt vid varje tidpunkt? Har ni något speciellt program till det?
Finns det nån mer teori om varför det gått så bra då? jag tror inte det har med regnet att göra. Folk brukar tappa shoppinglusten när det är dåligt väder, men det kanske inte spelar nån roll när det gäller e-handel? Mvh Predrag Beastwear |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag har en mycket bra statistikavdelning i mitt adminverktyg där jag kan se allt som händer och har hänt på Lastbryggan, kan plocka fram i princip vad som helst, allt ifrån hur mycket pengar jag har tjänat på specifika produkter till total omsättning o.s.v. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
´Man kan väl använda sig av resultaträkningen.. :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har också märkt av en ökning av trafiken på Internet. Måste vara vädret eller att antalet nya bredbandsabonnemang har ökat dramatiskt.
För er som inte kan mäta försäljningsavslut på nätet, kan jag rekommendera ett mätverktyg som förutom att mäta antalet unika besökare, även registrerar var besökaren kom ifrån samt hur många avslut den länken ger. Implementeringen är enkel, en kodsnutt placeras på de sidor som ska mätas. Kontakta mig för demo via nätet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|