FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tradedoubler belönar alltomtrav.info med CREATIVE SOLUTION AWARD "för en mycket god prestation åt spelföretaget ATG". Jag har skärmupplösning 1024*768 och ATG-annonsen till höger hos alltomtrav hamnar till stor del "utanför skärmen", dvs jag ser knappt halva annonsen utan att skrolla högra framen åt höger. Vad är det som är så kreativt och framgångsrikt med att "dölja" annonserna? Förklara för mig som inte begriper!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja må se hela annonsen men ja förstår inte riktigt vad som är skillnad på den och på alla dess andra sidor som har annonser på samma sätt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag såg också samma mail. Förstår inte heller vad som är så himla kreativt med denna sidans utplacering av annonserna. Im puzzled.
Och om man nu har en väldigt bra kreativ idee som man tjänar bra på, vill man skylta med den för att få 3000kr? Tycker denna "tävlingen" verkar lite korkad om jag ska vara ärlig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ser ni inte Gratis Harry Boy-filken?
Antar att det är det som är annonsen. Lite kreativt men inte superskoj precis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skräpsida! Får hela Windows Vista att hänga sig när jag besöker sidan i Firefox. Fast det kanske säger mer om Vista än om hur dålig deras sida är...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har inte sett annonsen ...
... dock tycker jag TDs initiativ är en skitrolig grej som mig veterligen TD faktiskt är först med Tror faktiskt det kan höja nivån på banners som ligger på nätverken ifall fler nätverk körde liknande ... i regel är det ju fruktansvärt dåliga creatives som det ser ut nu ... eller har jag missförstått mailet ... det är väll publicister som röstar på vilka annonsörer de tycker har den bästa bannern ... ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eller vilken skitbrowser FF är...
Jag har kört IE i Vista SP1 RC under 3 veckor nu utan en enda hängning. Detta är intressant tycker jag... När IE hänger sig, så suger IE (säger alla). När FF hänger sig, då suger Vista... Fattar inte logiken riktigt. För övrigt brukar FF hänga sig i på MacOS oxå... Enligt ovanstående logik suger MacOS? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
IE laddas upp på ~1 sek på min Win XP.
Firefox laddas upp på ~2 sek i Win XP. Opera ~3 sek på Linux Ubuntu. Swiftfox ~4 sek på Linux Ubuntu. Firefox ~5-7 sek på Linux Ubuntu. Och då har jag trimmat och trixat med Firefox ändå är den så långsam på Linux. När ska den bli lika snabb som i Windows XP? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citerar: "Under 2008 vill vi på TradeDoubler lyfta och belöna våra publishers för nya och kreativa annonslösningar." Har lite svårt att se kopplingen mellan kreativ annonslösning och motiveringen bra resultat åt ATG, men kanske är som ztream nämnde att Harry boy-fliken är grejen. Förresten, får man verkligen ha 3 google ads i högerframen och 2 google ads i mittenframen? (ads visas endast på innehållssidor i mittenframen). Blev lite osäker på googles "webpage"-begrepp. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|