FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Då i december år 2007 så sålde Axentus .SE domäner för 10kr/st, vilket jag tyckte var intresant då jag nappade på loopias och bineros erbjudande så tänkte jag jag testar att beställa här med, 10kr är inte så farligt om det inte skulle bli något alls, när jag sedan hadde följt steg för steg hur jag skulle göra och till sist så fick jag ett mail med uppgifterna till min kontrollpanel, vilket jag tyckte var konstikt, skulle jag inte få en faktura på 10kr? iallafal så kontaktade jag dom nån dag efter jag hadde fått uppgifterna men ingen faktura, då sa en där att den skulle komma men då jag var i behov av domänet nu så kunde jag inte vänta, jag sa då till dom i god tid och enligt svensklag att jag ville makulera ordern, då fick jag reda på att det inte gick, men jag sa till dom att jag bara har följt svensk lag och har rätt till det. Nu har det varit tyst i över en månad och idag fick jag en faktura igen av dom fast jag har påpekat att makulera den flera gånger innan i december månad, gör dom rätt eller gör jag? 10kr är inte mycket men jag tänker inte betalla något nu jag inte är i behov av (då jag använder en annan domän till detta projekt) och som jag sa innan makulerat ordern. Vad hadde ni gjort i min sits? Dom vill inte lyssna på en och supporten tar allt för lång tid att besvara. erätta gärna vad som sakt ni hadde gjort och har detta hänt fler? MVH Fredrik J |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|