FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Audi A4 1,8T
Audi A4 är till salu. Årsmodell: 96 Motorn är chippad av BSR, 200HK (original 150) 14700 mil Svensk såld Stilrent stylad med ganska diskret men snyggt kjolpaket. Takvinge Tonade rutor Nya framlysen med Angel Eyes 18” AEZ fälgar Sänkt för bättre väghållning & utseende Sprillans nya däck runt om RS4 ratt Farthållare Elspeglar/ Elhissar Fullt fungerande klimatanläggning, AC Färddator Fjärrstyrt c-lås med larm Skattad & Besiktigad i somras Nybytt olja och filter Komplett servad enligt serviceboken Hel & Fin tyginredning Rök & Djurfri Fällbart mittarmstöd Stolvärme ABS Bromsar 7” indash bildvd-stereo Baslåda med dubbla 12” kicker-basar Splitters nytt slutsteg Splitter nya högtalare Mycket fin i lacken (nypolerad) Bilen är grymt snygg & välvårdad. Bilen går även väldigt bra, inget sönderpillat projekt utan fabriksgjort allting. Den är skött otroligt bra av alla ägare, komplett servicebok, mm som ovan nämnt. Det är nerlagt väldigt mycket pengar på bilen och kommer bli en perfekt bil för väldigt många! Det är med en liten tår i ögat jag säljer bilen då jag trivts väldigt bra med den. Den säljs pga. Flytt till Stockholm där jag inte har möjlighet att ha bil. Priset är satt till 75 000 SEK, men kan tänkas bli billigare vid snabb affär. Ej intresserad av byten. Ring eller maila. Bilen finns i Karlskrona, Blekinge. Fler bilder finns! Jonas Daag 0708 55 58 48 [email protected] |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|