FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns det någon bra faxtjänst i Sverige, där man kan skicka små volymer av utgående fax även kan hantera ingående fax?
Rent tekniskt börja fax bli ganska krånligt att skicka, eftersom man måste ha koppartråd. Eller kan man skicka fax över mobilen? Det här måste börja bli ett problem för många småföretag, man vill skicka och ta emot fax, men slippa kostnaden för en faxlinna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
popfax.com, faxa.se är väll rätt billiga alternativ...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Frågan är man inte skall fixa, så man faxa via mobilen istället, för ta emot fax är det mest intressanta, med dagens priser på mobil samtal känns det mest lönsammast, så man kapa alla snören till telia så fort stadsnätet kommer. Känns så jävla primitivt att ha telefon på koppartråd, plus att man kan inte filtera samtal som man kan via SIP. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
kör med europolitans gamla "EuroFax Pro" som jag tror heter det fortfarande, fast det n är telenor, man får ett extranummer till mobilen för fax. och ett SMS när fax kommer, antingen klickar man då in ett "riktigt fax nummer" för vidarebefordring, eller så plockar man ner det med deras mail (web eller pop3).
Går även att skicka, dock genom deras erbarmeliga webmail. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kör med faxa.se, funkar mycket bra för mina behov.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|