FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Blev precis temporärt avstängd ifrån mitt webbhotell. anledningen var att jag körde ooptimerade php-scripts som belastar servern. Är inte så hemma på php fronten och skulle behöva lite hjälp.
Precis innan avstängningen postade jag ett inlägg i bloggen. Kan det bero på de 30 talet pingar som sker i samband med postning? Det är det enda jag kan komma på! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
One.com... :angry:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
*Suck* Oväntat!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ojdå! visste inte att det vara sådana problem. Har iofs inte rotat igenom min loggfil men när jag tittar url i min statistik så är det en fil som heter något i stil med 12121212client.php som fått flest anrop. efter det följer de populäraste posterna i bloggen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Byt till ett riktigt webbhotell istället.
One har förmodligen konstaterat att du inte är lönsam som kund för dem.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
verkar onekligen som om jag får byta webbhotell kvickt som fan. Får inga svar om vilket php-script som felar. "vi har nu öppnat för ftp, gå in och rätta till dina script så det inte händer igen".
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|