Kom ihåg mig?

Angående WN.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-27, 16:55 #1
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar

Reg.datum: Aug 2003
Hej.

Detta har diskuterats innan men jag tycker inte att mycket har hänt, vissa klagar på seriositeten. Då jag började läsa här, ganska lång tid innan jag registrerade mig, då låg seriositeten på en väldigt mycket högre nivå, jag hade ingen websida då, den websida jag har nu kvalificerar nog inte heller. Då var forumet inte så stort, det hade målgruppen det verkade rikta sig emot, men hade inte väldigt mycket besökare.

Nu verkar det som om målgruppen som ni verkar rikta er mot finns, men även folk som inte är i målgruppen.

Så till vad jag försöker säga;

Jag tycker att antingen riktar man sig till en målgrupp och gör detta strängt, dvs. inte så löst som ni verkar göra här, eller så låter man forumet vara till allt för webmasters?
Man kan ju också göra en VIP-lounge som ni gjort men då är ju detta ett "vanligt" webmasterforum igen, det var väl det ni inte ville att det skulle vara?

Jag är inte den personen som tar besluten, det är upp till er, fast jag tycker att om man ska ha en regel så ska man väl ändå följa den?

Jag vet att detta är en ideell(stavning?) sida och att ni inte har all tid i världen, tycker forumet är väldigt bra och ger er all credit för allt jobb ni lägger ner.

Hoppas ni inte tar mitt inlägg fel, jag försöker bara få klarhet i det hela och detta är mina synpunkter.

Mvh,
Mario
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017