FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej.
Detta har diskuterats innan men jag tycker inte att mycket har hänt, vissa klagar på seriositeten. Då jag började läsa här, ganska lång tid innan jag registrerade mig, då låg seriositeten på en väldigt mycket högre nivå, jag hade ingen websida då, den websida jag har nu kvalificerar nog inte heller. Då var forumet inte så stort, det hade målgruppen det verkade rikta sig emot, men hade inte väldigt mycket besökare. Nu verkar det som om målgruppen som ni verkar rikta er mot finns, men även folk som inte är i målgruppen. Så till vad jag försöker säga; Jag tycker att antingen riktar man sig till en målgrupp och gör detta strängt, dvs. inte så löst som ni verkar göra här, eller så låter man forumet vara till allt för webmasters? Man kan ju också göra en VIP-lounge som ni gjort men då är ju detta ett "vanligt" webmasterforum igen, det var väl det ni inte ville att det skulle vara? Jag är inte den personen som tar besluten, det är upp till er, fast jag tycker att om man ska ha en regel så ska man väl ändå följa den? Jag vet att detta är en ideell(stavning?) sida och att ni inte har all tid i världen, tycker forumet är väldigt bra och ger er all credit för allt jobb ni lägger ner. Hoppas ni inte tar mitt inlägg fel, jag försöker bara få klarhet i det hela och detta är mina synpunkter. Mvh, Mario |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|