FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har dragit ihop en design för mitt senaste projekt http://www.hubbar.nu
Skulle vilja höra lite vad ni tycker om designen och även idéen med sidan. Just för tillfället har vi bara en lista med DC hubbar och några få spelrecensioner. Men har planerat att lägga till fler funktioner med tiden. Sidan har cirka 30 unika besökare om dagen. Tacksam för alla svar. Mvh, Christian |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Aa, diggar konceptet, kan bli bra grymt!
Snyggt dessutom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Mer tankar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra koncept. Fanns det inte en sådan internationell sida tidigare? hublist.xxx någonting?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ska inte säga säkert, men tror inte det finns någon större liknande svensk sida uppe just nu iallafall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Kolla sidan i Mozilla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack för tipset etuNa! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
vet inte om det ska vara så att navigationen ska sticka upp över loggan, men den gör det för mig iaf. i internet explorer. Ska det vara så, så tycker jag inte att det är så snyggt men annars va den helgo
![]() edit: jag stötte på ännu fler konstiga grejer. vet inte om det är fel på just min webbläsare nu(datorn har krånglat rätt mycket i allmänhet idag), men titta gärna på hur sidan ser ut i IE om du inte gjort det |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ska ta i tu med det imorgon. Tack för feedback. Har nu också lagt till ett nyhetsscript på startsidan. Finns det något intresse här att skriva nyheter/artiklar rörande DC/Fildelning så får ni gärna höra av er till mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det torde finns gott om skribenter på Piratbyråns forum.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|