FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Synpunkter motages tacksamt........
Att texten i menurutorna är lite väl nära kanten är jag medveten om Även att vissa kategoribilder som "Lagervaror" Made by Order" osv saknas... Någon som vet vart att annonsera för att träffa barnklädsbutiksägare??? Annonserar på adwords men 99% av besökarna är privatpersoner och vi säljer bara till återförsäljare. Flera synpunkter av som är rävar i webbshopsbranchen Se länken: http://www.siamon.net/babystore PeterBKK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
länk?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det spalar visst ingen roll om jag använder mig av knappen "http://" eller något annat..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kan förklarar saken....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga kommentarer ???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Måste nog erkänna att jag tycker den är lite plottrig, hela sidan känns som ett hopkok av photoshop-effekter och bakgrunden är lite distraherande. Men det är ju min åsikt
![]() Jag hade nog gjort som så att jag hade skippat bakgrunden (alt. inte så plottrig) för att framhäva själva innehållet lite mer. Sen ser det nog lite bättre ut om du har lite mellanrum i alla rutor så texten inte ligger kant i kant med.. kanten? :P Rent funktionsmässigt har jag väl inte så mkt att anmärka på ![]() Gillar hover-funktionen på bilderna (så man får upp en större bild på en gång). Lycka till med shoppen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag föredrar rena raka sidor.. bort med bakgrunden, bort med alla photoshop beverl effecter ha snygga furkantiga rutor med en ram runt.
Ta bort bakgrunds bilden i vita sidområdet. jag tycker om mouseover effekten, men jag skulle aldrig signa upp ett konto för att få titta på priser, när jag surfar runt på nätet efter saker att köpa så vill jag kunna se priserna utan att behöva dela ut min email höger och vänster för att få konton. Jag tycker inte om **** news flash **** sidans logotype är för suddig, släng upp en söt unge bredvid loggan i stället för att ha dem i bakgrunden.. Under övrigt i menyn hittar jag ett specialpaket för josefin, eftersom jag heter marcus så vill jag inte köpa josefins specialbaket.., bug? Nu verkar jag kanske lite negativ men jag tycker shoppen fungerar ganska bra, det laddar acceptabelt snabbt och jag tycker den är ok. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag håller med ovanstående talare, mer innehåll - mindre effekter.
Jag tycker det är viktigt att du tar bort bilderna i bakgrunden, om du har bilder du vill visa upp är det väl bättre om du lägger dom i själva sidan så att folk fokuserar på den och inte bakgrunden. Den suddiga loggan får mig att tänka på igår (onsdag... lill-lördag) av någon anledning... Loggan på startsidan ser lite bättre ut! (http://siamonnet.se/images/siamindex.png) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|