FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan ni komma med tips på bra filmer? Både gamla och nya, kategori spelar ingen roll. Bara det är en film som är bra.
Vad är en bra film? Enligt mig är en bra film, en film som man ser. Och när sedan t ex en kompis vill se filmen så har man ingenting emot att se filmen igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inside man (går på bio nu) tyckte jag var riktigt sevärd...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lucky Number Slevin
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Klart sevärda Matchstick Men Midnight Express återkommer med fler |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fast and furious - tokyo drift (helt klart sevärd om man gillar snygga bilar)
Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest (minst sagt sevärd uppföljare) Beck - Skarpt läge (inget slår Persbrant i denna första av 8 beck-filmer) Filmer som går nu som jag inte rekommenderar: The Omen - Välgjord visst, men gammal och trist handling. Originalet är bättre. /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
The Usual Suspects , mycket bra film top rankad på imdb.com iof är den från 1995 men den är mycket bra fortfarande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
http://imdb.com/chart/top - bara att beta av...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
The Bondock Saints
Nyckeln till frihet (usch va bra) Butterfly effect The Pianist Band of brothes, æckligt bra. Dra den serien en heldag. Du kommer dø. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mina kast & Röster:
Lucky number slevin Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest Inside Man |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Beck filmen håller samma höga klass som övriga Beckfilmer där Gösta Ekman lyser med sin frånvaro.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|