FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur lång tid och vad skulle det kosta i runda slängor att få från PR1 till PR4? Jag skulle vilja göra detta så snabbt det bara går. Ordet jag vill optimera för är "SEO". På sidan finns det artiklar inom SEO.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Köp en PR6länk, kostar ca 250-300kr per månad. Det borde räcka. Annars behövs det ca 18st PR4 inlänkar för att du själv ska få PR4. Men det beror också på hur många länkar det finns på sidan i fråga. I detta fallet 50st. PR tabell. Sedan kan det omöjligt gå fortare att få ett synligt PR4 innan G har uppdaterat sina datacenter. De skulle ha gjort det för 1-2 månader sedan. Det cirkulerar frågetecken om G kommer skippa det här med synlig PR helt och hållet, till förmån för andra algoritmer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag skriver inte själv artiklarna. Funkar verkligen dom där PR-tabellerna? Det betyder ju att alla kan en PR8-sida snabbt med bara lite pengar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja jag skulle iaf gissa på att de stämmer ganska bra. Men vad ska du med PR8 till när allt kommer från en eller ett par länkar. PR betyder mindre och mindre för var dag som går. Slår vad om att 10-20 bra PR4 länkar är bättre. Dessutom ryktas det att G's nya algoritmer bla straffar köpta länkar. PR8 länkar får man inte hur som helst så det blir nog en enkel match för G. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Brukar ta c:a 3-6 månader beroende på Hur HÅRT konkurrens utsatt orden, är det väldigt poppis kan det ta år. Ordet Seo är nog ett att det tuffaste inom sverige eftersom du får slåss med dom MYCKET stora seo drakarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja förståss sen gäller det med med onpage optimering. Optimering av nyckelord. Köpa länkar offentligt idag är inte visst med tanke på om/hur/när google och vad dom kommer att göra med köpta länkar,ingen som vet i dagsläget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.mattcutts.com/blog/how-to-repor...ort-paid-links/ med andra ord, köp inte länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Äh, köp länkar med förstånd så ordnar det sig utan problem.. Google kan omöjligt hålla koll på exakt alla länkar som är köpta och inte, men du bör tänka på att inte köpa länkar på sidor som ser ut som en länkfarm samt att din länk helst ska hamna i något speciellt content. Några blogposter på ett gäng bloggar med hög pr kan hjälpa till + att du får lite serp improvements på köpet:P
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|