FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har funderat på en bra lösning för att ta emot betalningar från annonsörer på min websida som kommer upp inom kort och blev rekommenderad ePassporte (http://www.ePassporte.com) av en vän. Någon här som har några erfarenhter av dem? Skulle vara väldigt bra om någon somhar erfarenheter av dem sen tidigare eller använder ePassporte för tillfället har någonting att säga om dem.
Här är en kopia av ett mail jag skickade till de: Citat:
Svar från ePassportes support kom efter 4 min trots att jag skickade mailet kl.3 på morgonen en lördag: <!--QuoteBegin--ePassportes svar Dear Cardholder, Thank you for contacting Epassporte. We do not share any of your account information with any third parties. Any third party requests for your Epassporte account information require a subpoena. The virtual visa is not related to your bank account it is independent. The virtual visa is a reloadable prepaid visa which is only associated with your Epassporte account. Your bank account or credit card information is only used to load funds into your Epassporte account. FEES OF EPASSPORTE PERSONAL ACCOUNT ePassporte Virtual Visa Amount Virtual Card Activation Fee FREE Virtual Visa Annual Fee FREE the first year and $5 each subsequent year Load/Reload Fee $5 per $100 or portion thereof Peer-to-Peer Transfer Fee 25 cents (Five transactions a day, and then $1 per transaction for each subsequent transaction in the same day) ePassporte Electron Visa Amount Electron Card Issuance Fee $35 Electron Card Annual Fee $35 ATM Fee $2 Thank you for using ePassporte.[/quote] |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|