FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har blivit kontaktad av banneradministration.com för en av mina sajters räkning. Är det någon här som har varit i kontakt med dem eller har någon erfarenhet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag får felmeddelande, så det verkar inte helt 100% . Har aldrig hört talas om de tidigare heller. Vad gör dom? Sköter de om bannerbyten eller har de ett system man kan använda sig av administrera banners för egna siter?
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De säljer din bannerplats till annonsörer. Inget bytesnätverk eller liknande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, enligt ett meddelande på Pressbox från i våras använder Lunarstorm det danska företaget Banneradministration, för sin danska sajt. Om Lunarstorm är en bra referens tål dock att diskuteras
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De verkar ha seriösa webbplatser anslutna till sig:
http://banneradministration.com/index.asp?...p?id=96&lang=se Så nog verkar de seriösa. Jag har dock aldrig hört talas om dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror nog allt de är rätt så seriösa
även ägs det av Bonnier. "Banneradministration ägs av Bonnier Publications A/S." Dock aldrig heller hört om dem |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom är seriösa, men kräver att dom tar hand om all försäljning på ens sajt. Vissa tycker detta är skönt, medan andra vill ha möjlighet att sälja på de förfrågningar som kommer in.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, det blir ett möte med dem på fredag, sen får vi se...såg också att de var en del av bonnier så de är backade av ett företag med cred.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|