Kom ihåg mig?

Neka retur?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-09-04, 14:14 #1
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Thumbs down Neka retur?

Hur gör ni när kunder returnerar en defekt vara? Om kunden inte påpekat att den skulle vara defekt. Har fått tillbaka ett plagg där kunden dels missat att skicka med en del som är avtagbar, samt det är en reva i tyget som är väldigt ömtåligt. Plagget är osäljbart och värt 800:-
Kunden är såklart upprörd så som kunder har en tendens att vara, och anser sig absolut inte ha gjort något fel och vi måste gjort sönder den när vi öppnat paketet.
Funderar på att sälja fakturan till klarna eftersom hen vägrar betala, så kan dom få undersöka det vidare om hen vill ta upp det med dom.
Zodic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017