FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Exempel på domäner som folk blivit av med bara den senaste veckan: - Hermes.clothing - Statoiluk-gas.com - Marlbororedecig.com - Ikea-design.com - Crocshome.com - Porsches.com - Lufthansa.help - Datsun.repair - Lufthansa.website - Bulgari.wang - Morganstanleyrecruitment.com - Lillehammer2016.com - Mcaee.com - Microsoftbracelet.com - Infiniti.technology - Hugobossoutletstore.com - Total-china.com - Lottobal.nl - Legoonlineshop.net - Lancomes.net Osv...
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ska jag ge kiss.army till Gene Simmons direkt eller?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Gör en enkel hemsida/service som erbjuder pussogram från soldater. Då blir det ju tydligt att du inte handlat med "bad faith".
![]() Ps. Jag har själv några domäner som nog kan tänkas "stöta på patrull" framöver. Sedan en tid kollar jag upp potentiella varumärken noggrannare.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bara ett företag som kontaktat registrarn beträffande EN domän, men ingen ytterligare åtgärd. Ännu i varje fall.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Krångligt det här när det kommer till Ord1 ord2 ord3 ord4 och man reggar Ord1.Ord3 i samma nisch de har trademark på, någon som har en aning om vad som är korrekt där?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|