|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2005
|
Sökes: Webbdesigner för ett uppdrag
Jag söker en webbdesigner för ett uppdrag med start inom kort och med deadline c:a 10:e november. Du ska ha självklart ha kunskaper inom de senaste teknikerna inom HTML & CSS, kunna göra responsiv design och ha en portfölj som visar vad du går för. Det är också mycket, mycket viktigt att du är tillgänglig och inte pressar in projektet i ett tajt schema.
Projektet du ska designa är välspecat och jag har en mockup i PSD-format som anger riktlinjer för samtliga views. Det handlar främst om att göra det på ett liknande sätt, fast snyggt, samt att få till det i HTML/CSS och få det responsivt. Det finns också flera delar där jag inte vet exakt hur jag ska lösa ett designproblem, där jag behöver din hjälp.
Utöver PSD-mockupen finns också ett designdokument som specar de olika modulerna. Allt som allt är det c:a 10 olika views som ska designas, de flesta är dock mycket lika varandra. Projektet är till 90% specat, resten kommer att behöva itereras.
Det är en fördel om du bor i Stockhom så att vi kan ses och diskutera projektet. Jag tänker mig en prisbild på 500-600 kr / h. Självklart har du F-skattesedel, en portfölj och ett effektivt arbetssätt.
Hör av dig till mig på christoffer @ wallcloud .se med referenser till din portfölj och ditt pris.
|