Kom ihåg mig?

Officiella Shoutly-tråden (tidigare Clickbroker)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-02-01, 14:31 #1
Shoutlys avatar
Shoutly Shoutly är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
Shoutly Shoutly är inte uppkopplad
Nykomling
Shoutlys avatar

Reg.datum: Nov 2012
Standard Officiella Shoutly-tråden (tidigare Clickbroker)

Hej,

Jag heter Pernilla och är Affiliate Manager för den svenska tjänsten Clickbroker.com som är en affiliatelösning för digitala produkter, t.ex. e-böcker och informationsprodukter.

Clickbroker växer snabbt och får ständigt goda omdömen i pressen och av sina användare. Därför känns det mer aktuellt än någonsin att ta steget in på WN’s forum för att möta våra användare.

I korthet går Clickbrokers tjänst ut på att du hittar passande e-böcker eller nedladdningsbara program att marknadsföra, genom vår Marknadsplats. Produkten ger dig en hög säljprovision (CPA), genom affiliatemarknadsföring, när du skriver rekommendationer i t.ex. sociala medier eller på din blogg. Som affiliate tjänar du upp till 75 % av ordervärdet i provision per såld produkt.

Fler och fler upptäcker dessutom fördelarna med att använda Clickbroker som affiliatenätverk för att öka försäljningen av sin egen digitala produkt. Vi tar även emot produkter på engelska i och med att vi kan hantera flera olika valutor, och ger dig därmed möjligheten att nå ut med produkten globalt.

Det är enkelt att komma igång, och jag hjälper dig gärna med det. Skapa gärna ett användarkonto på Clickbroker.com för att få tillgång till Marknadsplatsen och de affiliatelänkar du behöver.

Välkommen till Clickbroker!

Pernilla Rutgersson
Clickbroker.com
Shoutly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017