FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Letar efter ett företag som folk själva har använt eller på annat sätt har goda erfarenheter av. Det jag är ute efter är att mer eller mindre kunna samla på mig kvitton samt utgående fakturor, lägga i en låda och skicka iväg kanske nån eller några gånger i månaden och att företaget sedan fixar all bokföring. Alltså jag vill ha så lite som möjligt att göra med den! Någon som har förslag på bra byrå för detta? Förslagsvis i Göteborgs närområde men över hela Sverige går bra, bara de kan lösa uppgiften! /Bst |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare!
Jag använder LRF Konsult och har precis det upplägg du eftersöker. De finns över hela Sverige och har säkert ett kontor i Göteborg också. Jag lämnar in verifikat en gång i månaden, tillsammans med en utskrift från internetbanken över alla händelser under samma tidsperiod. Om något är oklart så skickar min kontaktperson ett mail, och lika när det är dags att betala skatt eller arbetsavgifter får jag också ett mail med hur mycket som skall betalas in. Sjukt smidigt. Men jag kan tänka mig att detta upplägg är relativt vanligt, kvittar nog egentligen vilken byrå du använder dig av. ![]() Med vänlig hälsning, Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
I Göteborg kan jag rekommendera Adact och Synneby.
Vi använde Adact i början men bytte till Synneby när vi vuxit till oss och blivit mer mogna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|