FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Två aktuella (och i mina ögon) intressanta försäljningar: - Sökmotoroptimering.se såldes för 102.000 kronor. - English.club såldes för 17,500 dollar.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kommer inte riktigt ihåg var jag läste det, men det finns även listat här:
http://www.dnjournal.com/ytd-sales-charts.htm 68:e plats, Country Codes
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker det är lite märkligt att Sökmotoroptimering.se såldes privat utan budgivning, lär finnas många intresserade av den. Jag menar 100K är ju typ bara 1st medelstor kund.
Själv sitter jag med både Sökmotoroptimering.nu och Sökmotoroptimering.tips så jag har inget intresse själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Provade att registrera en .tips domän när de precis hade släppts, inga problem att reg domän som innehöll å, ä och ö men fick sedan tillbaka dessa pengar när jag fick reda på att de sålde domännamn som saknade stöd för svenska tecken.
Så frågan är om man förutom att äga domänen också kan peka den till sin webbplats. Senast redigerad av Ingo den 2014-07-28 klockan 11:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tack Jim för tipset att det verkligen går att regga IDN:er med de nya TLD:erna. Många registrars påstår motsatsen på sina webbplatser. Jag reggade precis tre finfina själv på www.name.com
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|