FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nya TLD:er släppta. Någon som tog några? Denna gång är jag RIKTIGT nöjd med mina egna: - American.cleaning - Sanfrancisco.cleaning - Sanjose.catering - Bisexual.community - Newyork.community - Nudist.community - Teen.community
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
St000ckh0000lm.catering är jag nöjd med. (utan n0llorna)
mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Finfin! Catering heter ju detsamma i Sverige.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja precis, nu får vi se vad dessa domäner blir värderade till i framtiden och det viktigaste är väl hur google väljer att ranka dessa :P.
Vad som rankas bäst på t.ex sökord: "Gratis helikopter" gratishelikopter.se eller gratis.helikopter.. eller kanske både och? mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
För tillfället är nog folk rätt skeptiska till de nya TLD:erna, och det med rätta. Jag tror dock att de långsamt kommer smälta in. Dock är jag övertygad om att många av dessa kommer även fortsättningsvis anses som rena tramstet (lågstatus och spamutsatta) medan .WEB, .CLUB, .GURU, .SHOP, .LONDON, .NYC, .MUSIC, .SPORT osv kommer få rätt hög status. Aldrig som .COM, men kanske som .NET. Gissar jag då. Med betoning på "gissar" eftersom ingen i nuläget kan förutse detta.
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|