FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tillfälle.
kredit24.se Utmärkt möjlighet att bygga varumärke för radioreklam etc. Affärsmässigt fyrsiffrigt bud, tack. rabattguiden.se Utmärkt möjlighet att bygga varumärke för radioreklam etc. Affärsmässigt fyrsiffrigt bud, tack. ----- Exakt match per månad på svenska Google (snitt 12 mån) Riktpris för klick med Adwords exakt match (snitt 12 mån) Prisidé brandfilt.se 453 sök 10,07 kr 1200 kr examenspresent.se 482 sök (peak maj-juni) 5,97 kr 4800 kr fotoprodukter.se 944 sök 10,38 kr 1500 kr placerapengar.se 2180 sök 17,71 kr 1800 kr Viss prutmån accepteras vid smidig affär med trevlig köpare. Domänerna står på mig privat. Om så önskas finns möjlighet att köpa via mitt företag (tjusig faktura och ett formellt avtal på överlåtelsen). PM för bud alternativt 0739919890 /Erik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för bud via PM och sms.
Jag har fått en del frågor bland annat om historiken för domänerna. Det finns inga konstigheter, hör av er via PM så berättar jag mer. Har en avtalsmall som jag brukar använda vid domänförsäljning plus en inarbetad "arbetsgång" som gör affären trygg för båda parter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Till budgivare på rabattguiden.se:
Bästa bud i skrivande stund är nu 2200 ex moms. Släpper den för 2500. Först till kvarn. (ni som har skickat in olika bud har även fått PM) /Erik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
rabattguiden.se är nu såld för 2500 kr ex moms.
Tack för visat intresse och alla bud via PM och sms! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|