Kom ihåg mig?

Att ta fram säljbrev

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-26, 23:46 #1
amaranto amaranto är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2007
amaranto amaranto är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2007
Standard Att ta fram säljbrev

Hej
Vet inte om det är rätt forumkategori att ställa frågan, men iaf tänkte fråga nån som har erfarenhet om liknande scenarion:

Jag tänkte skicka ett "säljbrev" där jag egentligen inte säljer någonting. Så det är kanske fel ord. Det är egentligen ett brev (inte e-post) som man skickar till personer som faller under en specifik användargrupp. Brevets inenhåll är helt enkelt reklam på en webbsajt. En webbsajt där man hoppas folk ska kunna bli medlemmar.

Så, jag har användargruppen och jag har uppgifter på folk man ska skicka till.
Det som jag behöver ta fram är själva brevet, dess innehåll och eventuell design.

Några tips? Framförallt tänkte jag på: vem bör man vända sej till om man vill få till något professionelt?
För designen/formen kanske en ren designer. Men det blir nog inte mycket man behöver göra tror jag. Det är mest innehåll som bör framhävas.

Själva proffsen som tar fram innehåålet då, en vanlig skribent?

Tar gärna emot tips om hur man går tillväga för själva utskicket. Har kollat in postens hemsida och möjligheten att göra massutskick. Erfarenhet av det? Har ännu inte lyckats klura ut nåt ang priset. För nåt i stil med 5 000 brev, vart kan man hamna?
amaranto är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017