Kom ihåg mig?

Klädsajt med inkomst - Säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-27, 17:48 #1
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
Standard Klädsajt med inkomst - Säljes

Hej, har tänkt se om det finns intresse för min sida inom klädnischen som har funnits på webben sedan 2011. Under 2012 har jag lagt ner relativt lite tid på sidan. Så inkomsterna har till stor del varit passiva.

I fjol drog sidan in totalt 60 000 - 80 000 kr. Anledningen till osäkerheten i dessa siffror är att ett par affiliateförsäljningar hos Affiliator ännu är obekräftade transaktioner och dessa tycks ej räknas in då man kör en resultatrapport för en viss sida.

Rörande statistik har jag haft igång Citynetworks Awstats-statistik, men jag har inte använt mig av den själv. När jag loggade in idag upptäckte jag till min förvåning att det inte tycks finnas någon statistik sparad för förra året? Ska maila Citynetwork se hur det ligger till med detta. Förstår att många kan vara intresserad av lite statistik om sidan.

Så här har jag tänkt mig försäljningen:

- Jag säljer som företag
- Köparen står för eventuella överlåtelse avgifter
- Budgivning börjar på 50 000 kr + moms köp nu 70 000 + moms

Om du är seriöst intresserad av att lägga ett bud och om du har tillräckligt med pengar för att ge ett bud:

Skicka då ett PM för inkomstbevis, inloggningsuppgifter till statistik (2013), samt ytterligare info. Jag svarar i den mån jag kan.

Senast redigerad av spexer den 2013-01-27 klockan 17:52
spexer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017