FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi letar efter intressanta webbsidor att köpa.
Gärna medelstora portalsidor. Sidor om att tjäna extra pengar kan också vara mycket intressant!! Sidor med flertalet 18år och yngre besökare är inte av intresse. Är flertalet besökare över 25år är vi extra intresserade. 100 eller 10 000 besökare per dag? hör av er med förslag så kikar vi. Vi nås på: [email protected] Pettersson & Gladh HB Mattias Gladh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
SKicka fler sidor som ni vill sälja..
Vill köpa fler ganska omgående. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Även vi letar efter portaler eller eventuellt "företagskataloger".... Skicka gärna ett mail till [email protected] /XC |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Anlita 1 asiat som sitter och gör sidor åt er varje dag, de sidor ni verkar köpa går nog att producera 1 st per dag. Över 20 sidor per månad för en kostnad på 2-3 tusen kr max.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() Noll koll skulle jag vilja säga att du har B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Allt beror nog på vart man vänder sig. Finns bolag som sysslar just med detta, i asien då. Jag vet och har läst att en stor del av XXX branschen använder just sig av detta koncept. Så nog tror jag att de klarar av detta utan större problem, företagsportaler m.m. är nog inte så svårt... Förresten, ganska många stora företag representerade i Indien just nu. Undra varför? Om kvaliten är så pass dålig så... ja, you figure it out. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Nä, vi kanske skulle ta detta snack i en annan tråd.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sist jag kolla kunde du få webbisar till en bra peng på Filippinerna & Nya Zeeland! Handlar ju bara om att få tag på de man behöver så kommer man kunna producera fler sidor som blir billigare per sida än att köpa. |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|