Kom ihåg mig?

Behöver lite feedback på min tjänst.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-12, 20:49 #1
krukaans avatar
krukaan krukaan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
krukaan krukaan är inte uppkopplad
Medlem
krukaans avatar

Reg.datum: Dec 2007
Standard Behöver lite feedback på min tjänst.

Hej WN!

Längesedan jag skrev här nu men jag har precis lanserat min nya tjänst och skulle behöva lite feedback och buggtestning.

Idén kom när jag tvingades kolla när min flickvän satt och letade skor hela tiden på alla möjliga olika webshoppar. Så jag tänkte att det måste gå att göra smidigare och kanske till och med tjäna en hacka på. Så tanken är att jag snart ska kunna fylla databasen med en satans massa skor så att alla tjejer ska ha EN hemsida att bläddra igenom för att hitta snygga skor som är prissänkta. Jag vet att det finns liknande tjänster men denna är helt nischad för skor. Tjänsten är alltså en affiliatesida och går ut på att du som besökare ska kunna bläddra bland damskor, hämtade från en massa olika svenska webbshoppar.

Det jag mest skulle vilja ha är feedback på designen. Tycker du att den är användarvänlig för sitt syfte? Passar den målgruppen(tjejer, 18-25 år)? Bara att tycka till.

Jag skulle även bli jätteglad om du kunde skriva om du hittar ett fel eller en bugg någonstans. Jag har ju som sagt precis lagt upp den på FTP:n.

Address: shoe love .se

Tack på förhand
/ Karl
krukaan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017