FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag ska nu flytta ihop med min flickvän i en liten etta på 35kvm. Jag gör en del webb-jobb, använder bildbehandlingsprogram osv. så jag skulle vilja få in min 23" LED-skärm någonstans så jag slipper arbeta på min lilla 13" laptop-skärm hela tiden. Som ni förstår är det inte så enkelt ![]() Lägenheten har ett hyffsat stort kök så det får bli här min lilla arbetshörna placeras. Frågan är bara hur jag får till det bäst. Det vore schysst om man kunde vika undan ett ev. bord när jag inte använder det men samtidigt kunna låta skärmen vara kvar. Det är lite drygt att plocka fram och bort den varje gång den ska användas. Det bästa alternativet jag har hittat hittills är detta klaff-bord från IKEA: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10116887/ Tänkte då ställa bordet mot väggen och bara montera den ena bordsskivan. Ev. även kapa den skivan något då den inte behöver vara särskilt lång. Då får ju även skärmen plats på den ytan som blir kvar när man fäller ihop bordet. Vad tror ni om en sådan lösning? Har ni några andra idéer man kan testa på? Det tråkiga med bordet ovan är väl att det kostar 1800:- och sen ska jag bara montera hälften och ev. börja såga i det ![]() Så, alla tips mottages tacksamt! //Linus |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|