FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har inte haft några större problem med Binero, har mest tyckt att det har varit mycket gnäll i onödan.
Men nu känner ja att ja måste få gnälla lite, vad har hänt?! Fick en påminnelse på en faktura som jag hade betalt. Skrev ut ett PDF-kvitto från Swedbank som visade att jag hade betalat fakturan. Fick då till svar att dom vidarebefodrade detta till någon ekonomiavdelning. Detta va den 23 JUNI! Fick sedan ytterliggare en påminnelse på fakturan, som jag betalade, ville inte riskera att bli avstängd. Har alltså betalat samma faktura två gånger. Har efter detta skickat 2 stycken ytterliggare mail och frågat hur det går i mitt ärende. Det senaste mailet skickade jag 10 Juli (!), över en månad sen alltså. Fortfarande inte hört någonting.. Struntar dom i "små-saker" som detta nu för tiden, eller vad är det frågan om?! Nu är det inga stora pengar det handlar om, men för mig är det en princip sak, man borde åtminstonde kunna förvänta sig ett svar. Förslag på hur jag gör för att gå vidare mottages gärna! |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|