FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Finns det någonstans man kan få sin domän värderad så man vet ungefär va man kan få vid försäljning? En god vän till mig vill köpa en domän för 500kr, men jag själv berömmer den värd mer även om innehållet på sidan är under uppbyggnad just nu och stått stilla ett tag. Domänen är partycommunity(punkt)se Finns de några tjänster? Eller va tror ni att man kan få för den, Kan den säljas för mer än 500kr? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
namnet är inte värt särskilt mycket, så 500 till en polare låter fair
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Som sagt är domänen i sig inte värt mer än vad någon i realiteten är beredd att betala. Personligen tror jag också att den blir svårsåld till högre belopp. Hurvida 500 spänn är ett ok pris för sidbygget kan jag inte uttala mig om, men har du inte lagt mer än några timmar är det väl bara att sälja. Försök ta 750! Business Never Personal ;-)
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Alltid svårt att värdera domäner, testa sätta ut den för budgivning här på wn ? min gissning är dock den är värd hundralappar
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|