FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag vill gärna ha feedback på min första webbshop www.youfixit.se. Den har efter 1 1/2 månad 2100 unika besökare och jag har sålt bättre än vad jag trodde. Det är en webshop i WP med en eShop plugin. Jag har inte arbetat med SEO men kommer att lägga ner mer tid på det så snart jag kan. Ge mig feedback på allt ni kan komma på! Var inte rädd att kritisera (konstruktivt!). Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt bra idé! Jag gillar din sajt, den är lättöverskådlig och snabb. Kanske att du kan utveckla en FAQ av din fråge-sida så att man lättare får hjälp om man har funderingar kring produkten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker också den är lätt och överskådlig.
Dock skulle jag nog vilja bli av med meny listorna som droppar ner då jag tycker de sabbar utseendet en aning. Och som det är upplagt redan så kommer man åt allt ändå utan dem. Samt ta gärna bort de streckade kanterna som blir när man trycker på menyn. Om du vill göra det så bara lägg till: :focus{ outline-style: none; } Sen hade jag nog gärna velat ha ungefär samma stuk på de andra sidorna som första sidan. Dvs trycker man på "Beställ kit" så kan man ju ta bort den vita bakgrunden och låta träbakgrunden synas mycket som på första sidan. Och bara ha vit bakgrund på de fyra rutorna som visar information om de olika kitten. Men allt det där är ju en smaksak iofs ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hejsan !
Måste säga jag gilla den , mycket enkel och simpel och ser bra ut !!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag ska testa och se hur det ser ut utan den vita bakgrunden. Jag kommer även att lägga till fler instruktioner samt fler produkter på sidan så småning om. Borde jag har produkter på förstasidan? Skulle min försäljning öka väsentligt om jag lade till fler betallösningar som direktbetalning, faktura osv? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Finns dom som backar från en kassa bara för att det betalalternativet man är mest bekväm med (eller använder oftast) inte finns, även om man faktiskt kan använda det som finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är ju "lagom" som det är nu. Skulle du lägga till fler produkter där blir det nog bara plottrigt. Nu kommer ju budskapet fram om vad du kan erbjuda. Klart och tydligt. Har man problem med en skada (Och därmed en kund som är intresserad av beställning) så trycker man sig säkert vidare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|