Kom ihåg mig?

Undersökningsverktyg till salu!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-24, 15:00 #1
Skatedragon Skatedragon är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Medlem

Standard Undersökningsverktyg till salu!

Hej!

Sidan har varit uppe för försäljning tidigare, men jag valde då att vidareutveckla sidan. Anledningen till att jag nu vill få iväg sidan igen är för att jag inte lyckats marknadsföra sidan tillräckligt. Saknar budgeten för detta projekt, tyvärr.

Säljer iväg sidan www [.] impedo [.] se till högstbjudande.

Det är ett projekt som blivit stillastående mest pga att jag inte haft några resurser att marknadsföra sidan. Har provat att köra sidan hos affiliatenätverken Frossle, Affelix och Xmart utan resultat, dock mest troligen på grund av att så få ansökte till programmet (fel målgrupp på de nätverken?).

Presentation av sidan
Impedo är ett undersökningsverktyg där användaren kan skapa undersökningar som skickas ut till t.ex anställda eller kunder, det enda som behövs är en e-postadress till mottagaren av undersökningen. Resultatet sammanställs när undersökningen slutförs och ett slutgiltigt resultat visas för ägaren av kontot. Testa gärna själva att skapa en enkel testundersökning och skicka ut till er själva för att se hur det ser ut och fungerar.

Sidan har inga betalande kunder och säljes i befintligt skick, vilket är en färdigutvecklad applikation med möjlighet att vidareutvecklas. Den är programmerad i PHP och körs tillsammans med en MySQL-databas. Jag har utvecklat sidan själv under en månads tid vid årsskiftet 09/10. En större uppdatering gjordes i slutet av 2010 där jag bland annat la in möjligheten att ha en undersökning anonym, eller att varje deltagare svar sparas för att man ska kunna se vad varje specifik deltagare svarat i vissa frågor.

Sidan går enkelt att programmera om till t.ex en gratistjänst där man får in intäkter på något annat sätt. Det som sker nu är att man godkänner varje undersökning via adminsystem och kan fakturera dessa innan godkännande.

Testkonto:
Användarnamn: info [@] impedo [.] se
Lösenord: test123

Skapa ett eget testkonto om ni inte vill bråka med andra som testkör applikationen :-)

Utropspris: 4000 kr exkl. moms

Säljer som företag eller privatperson, upp till köparen. Bud från företag sker med exkl. moms

Säljer iväg sidan för att jag vill bli av med diverse projekt för att kunna lägga alla resurser på nya projekt.

Frågor besvaras via PM eller i tråden.
Skatedragon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-02-28, 09:33 #2
Medlem

Medlem

Fortfarande aktuellt!
Oläst 2011-03-02, 19:02 #3
Medlem

Medlem

Bumpar en sista gång
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017