FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Den som köper rewardsidan spotifypremium .xyz eller spotifygratis.xy kan även vara intresserad av två domäner som jag tidigare har hyrt ut och säljer till ett skäligt pris. Dessa domäner kan boosta spotifypremium.xyz eller spotifygratis.xy rejält. Genom en 301:a så kommer den domänen att stärkas i serpen och domänerna kommer att driva trafik ifrån alla inlänkar.
Med hänsyn till säljarna av rewardsidorna så skriver jag inte ut topppdomänen i tråden, kolla på köp & sälj sidan så ser ni vilka toppdomän som det rör sig om. Statistik hämtad ifrån Gserp.se, ni får gärna kolla sjäva. Notera att Gserp statistiken endast är ifrån tiden efter hyrestiden innan dess så fanns inte Gserp.se, under den tiden var de två domänerna tidvis i topp 3 på sökorden spotify premium & spotify invite sökorden. Sidan hade när den var uthyrd internationellt innehåll på engelska. Efter att ha varit parkerade ett antal månader så förlorade de rejält i serpen. När jag la upp en sida med erbjudanden, så steg domänen som en raket. Analytics statistik finns för delar av tiden domänerna var uthyrda. Sedan finns statistik på parkeringsprogram då domänen rasade i serpen. Sedan finns statistik med det nuvarande erbjudandet. Kan sammanställa detta om det finns ett seriöst intresse för den informationen. Analytics utdrag + skärmdump på parkeringsutdrag. http://www.gserp.se/?url=spotifyprem...potify+premium spotifypremium.eu pagerank: 2 sökord: spotify premium, plats: 11 sökord: spotifypremium, plats: 6 sökord: spotify invite, plats: 11 sökord: spotifyinvite, plats: 13 sökord: spotify, plats: 35 sökord: spotify gratis, 18 sökord: gratis spotify, plats: 18 spotifyinvite.eu just nu 301:ad till spotifypremium.eu Har även denna blogg: http://gratisspotifyinbjudan.blogspot.com/ pagerank: 4 sökord: spotify premium, plats: 15 sökord: spotifypremium, plats: 16 sökord: spotify invite, plats: 3 sökord: spotifyinvite, plats: 4 sökord: spotify, plats: 7 sökord: spotify gratis,12 sökord: gratis spotify, plats: 6 Om vi nu jämför med spotifypremium.xyz pagerank: 0 sökord: spotify premium, plats: 127 sökord: spotifypremium, plats: 10 sökord: spotify invite, plats: över 200 + sökord: spotifyinvite, plats: över 200 + sökord: spotify, plats: över 200 + sökord: spotify gratis, över 200 + sökord: gratis spotify, över 200 + Om vi nu jämför med spotifygratis.xy pagerank: - sökord: spotify premium, plats: 199 sökord: spotifypremium, plats: 104 sökord: spotify invite, plats: över 200 + sökord: spotifyinvite, plats: över 200 + sökord: spotify, plats: över 200 + sökord: spotify gratis, plats: 117 sökord: gratis spotify, plats: 119 301:a på spotifypremium.eu & spotifyinvite.eu + all trafik skulle ge ett superlyft. PS. En spotify invite krävs för att komma runt spärren på 20 timmars gratis musik per månad med spotify open. Dessutom så kommer spotify med med största säkerhet att använda invite systemet när de expanderar till resten av europa. DS. Får jag ett skäligt startbud via PM så startar jag en auktion på det beloppet hos MissDomain och inom 7 dagar så har domänen en ny ägare. Överlåtelse sker tidigast den första april. Domänen säljs av privatperson. Senast redigerad av Omega Man den 2011-03-26 klockan 11:38 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|