FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer en turneringssystemsida för datorspel. Sidan heter playpark.eu, men ligger inte kvar på den domänen längre, då kontot gått ut och jag inte har för avsikt att fortsätta driften.
Sidan har strax över 41 000 registrerade användare och skriven i ASP med Mysql-databas och är ett turneringssystem för gruppspel, loser- samt winner bracket. Användare kan själva lägga upp olika sorters turneringar på sidan. Vid gruppspelslottning kan man även seeda de anmälda lagen. Den hade en gång i tiden (i flera år) ett besökarsnitt på runt 6000/dag. Vid nedläggning för någon vecka sedan hade den fortfarande ca 500 besökare per dag. Domänen ingår, men går snart ut. Vill du kolla på sidan? Skicka ett PM. Senast redigerad av jocke12 den 2010-11-23 klockan 22:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför stängdes sidan ner?
Varför säljer du? Inkomster? t2p.se, är det något du/ni ligger bakom? Senast redigerad av elitasson den 2010-11-24 klockan 21:09 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den konkurrerades ut på den svenska marknaden och jag hade inget intresse att försöka få den på fötter igen. Konkurrenten är http://www.t2p.se
Säljer den just av anledningen att jag inte själv har tid eller lust att driva den vidare på ett bra sätt. Inkomster låg mellan 2007-2009 på 4000-5000 kr i månaden med toppar upp emot 9000 kr. Vid nedläggning kanske 20 kr per månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Statistik kan ni få åtkomst till om ni PM:ar ert Google-konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad startar budgivning på?
Köp nu pris? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Högsta budet hittills är 1 500 kr.
Köp nu: 20 000 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
När slutar budgivningen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den 7 december. 2 veckor efter trådstart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
vad ligger högsta budet på?
|