FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter mycket byggande och snickrande har jag bestämt mig för att börja expandera mitt ägande av hemsidor.
Budgeten är från 5 000 - 250 00kr. De sidor jag vill att ni skickar till mig är följande - sidor med dokumenterade passiva inkomster och - sidor med mer än 100 besökare om dagen Vi gör det enkelt och börjar där. Resten tar vi under diskussionerna ![]() Carl |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det kan vara lämpligt att ange hur mycket du är beredd att ge i form av multplikator av årsinkomsten. Tex 2 ggr årsinkomst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
jag tittar mycket på: - tid som krävs per dag - uppåt eller nedåtgående marknad - storleken på inkomsten Men för att svara på din fråga allt från 1,25ggr(döende sida, med en stund kvar) - 8ggr(8 är i extremfall). Skriv nu inte att en sida kan vara värd 100ggr eller något om hur jag gör min värdering, så länge det inte är kosntruktivt. UPDATE ser att det står fel budgeten är mellan 5 000 och 250 000kr(kvart miljon ja). //carl |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skickade PM i morse, se till att svara på det oavsett ifall du är intresserad eller inte
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått många bud! Bra och tack men behöver mera!
Skicka mer PM!!! Alla sidor med inkomst är av intresse! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan webbplatser som motiverar ett högre pris än 250000 kr vara intressanta eller är ditt budgettak spikat?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|