FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej, skulle gärna uppskatta er hjälp.
Jag kommer lansera en sajt inom kort som kommer att ha med försäkringar att göra. Nu undrar jag vilka affiliatesajter man ska registrera sig på och framförallt vilka de jobbar med (anslutna). Uppskattar om ni tog er tiden att hjälpa mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Td har en del försäkringsbolag som bland annat Trygg-Hansa och Folksam. Jag har dock ingen erfarenhet kring dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kolla på Tradedoubler och Adtraction. De har de bästa försäkringsbolagen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi kan erbjuda dig 2 försäkringsbolag, Netviq och Moderna Försäkringar. Vi kommer inom kort med fler alternativ, som du kan ta del av. Upprätta ett konto på www.netaffiliation.com så får du ytterligare information. Bästa hälsningar Team Netaffiliation |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Du kan ju kolla upp https://www.insplanet.com/ de har samma idé som dig om jag har förstått dig rätt. Det bästa är nog att ringa/maila och prata med lite försäkringsbolag också, och fråga hur dom gör om du vill ha lite mer exakt information. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tradedoubler har även moderna försäkringar som betalar rätt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Linus: Nej, inte riktigt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bumpar denna tråd.
Har än så länge bara hittat följande försäkringsbolag: - TryggHansa - Folksam - Gjensidige - Netviq - Moderna försäkringar - Insplanet (dock inte intressant då det inte är ett försäkringsbolag) Fler är självfallet av intresse. Hit me with tips |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|