FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Klickar du på "Retweets" eller "Share to"s? Posta en omröstning | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 22.50% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 77.50% |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag tänkte ta tillfället i akt att kontrollera hur många som klickar på Retweets eller "share to's" Dvs ikoner, textlänkar som gör att du sprider det du tycker om till dina egna sociala nätverk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag använder sällan ikonerna som finns på webbsidor, istället använder jag nåt av alla twitter-plugin beroende på plattform. Däremot så retweetar och twittrar jag rätt friskt om allt som kan vara av intresse för mina followers.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hm, ja det verkar vara väldigt svagt intresse för det iaf.. om man kollar på statistiken på hur folk röstat här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag använder aldrig sånt personligen, förutom att jag använt Pusha lite. Har aldrig varit inne på Twitters sajt (twitter.com misstänkar jag) och loggar in på Facebook någon gång varannan månad. Jag har dock lagt upp s.k. "sociala knappar" på några sajter men det ger kanppt någon trafik. Kanske använder dem fel eftersom jag är så oinsatt själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag använder i princip ingen av dessa "sociala medier"
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Wow, det är kanske bara i US and A som det är så pass "hypeat".
Jag både twittrar och facebookar rätt mkt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|