Kom ihåg mig?

Sonja Catani presenterar sig

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-03, 19:18 #1
Sonja Catani Sonja Catani är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2010
Sonja Catani Sonja Catani är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2010
Standard Sonja Catani presenterar sig

Hej alla, jag är helt ny här och ville göra en snabb presentation eftersom en vän sade att så skall man göra här för artighetens skull. Jag heter alltså Sonja Catani och jobbar med kommunikation i alla dess former, men främst skrivet och främst publicerat digitalt. Jag jobbar med privata och noterade bolag för att paketera deras omvärldsbild, men jag skriver även krönika och artiklar i papperstidningar och digitalt. Dessutom har jag nöjet att ofta bli ombedd att vara med i större affärsutvecklingsprojekt. Min röda tråd är dock att jobba med kunder jag gillar och värdera min fritid, dvs "leva livet" framom att "jobba livet". Jag är superfascinerad av alla möjligheter internet bjuder på och trots att jag använt internet som verktyg i nästan 15 år så känner jag mig fortfarande som en total novis. Kommer säkert be er alla kunniga om hjälp i både fundamentalt enkla frågor som i lite mera komplicerade frågor. Speciellt den tekniska delen önskar jag att jag kunde mera om.

God fortsättning på denna underbara vårvecka och på återhörande, Sonja Catani
Sonja Catani är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017