Nykomling
|
|
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
|
|
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
|
Hur mycket ska man acceptera?
Jag har haft mycket problem med min webshopsleverantör senaste året, och för det mesta försöker dom hjälpa till med de problem som uppstår. Men nu känner jag att det är på bristningsgränsen, dom har bytt plattform och den nya plattformen synkar inte alls som den ska med specter som jag använder för att hantera beställningar och även fysisk butikskassa. Varor som inte funnits på länge dyker helt plötsligt upp (och går olyckligtvis att köpa även om saldo är 0), nya varor vägrar dyka upp över huvudtaget, jag kan inte göra något utan sitter handikappad och väntar på hjälp. Självklart kommer hjälpen men hallå, det är december, julhandeln blir starkt påverkad av det här och jag upptäckte precis att det inkommit beställningar som sedan inte gått vidare till sepcter så vi har helt missat dom. Lyckligtvis hinner vi ju få iväg det nu innan jul men det hade varit så lätt att missa, var en slump att jag upptäckte det!
Nu är måttet rågat, visst fan ska jag få kompensation för det här? Det är rakt pinsamt, jag vet inte ens vad jag ska säga till mina kunder!
|