FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan,
Har en komplett webbsida som är klar att använda till vilket bruk som helst. Är baserad på Wordpress publiceringsverktyg för enklare hantering av undersidor. Förstasidan är statisk och har blogg/nyhets funktionen aktiverad utan möjlighet att lägga till kommentarer. Sidan går och se här: http://iluvphotoshop.com/Nataan/ Egenskaper: - Nyhets/blogg funktion är aktiverad. Denna går att ta bort. - jQuery bildslider. - Unik design. - Ni kan ta bort/lägga till undersidor själva. - Sökfunktion - RSS och Mail funktion - om ni vill skicka nyheter till era kunder. - Ni kan ändra text och bilder själva. - Sidan är byggt på populära publiceringsverktyget Wordpress. - Sidans kod är flexibel och godkänd är WC3 webbstandard. Start bud på: 500:- Sälj som privatperson. Vill man ha hjälp och lägg upp sidan på serven och konfigurera Wordpress samt alla plugins, länkar, bilder och text så tillkommer 400:-. Bilder och text är dummy. Även loggan ingår ej. Ikonerna på förstasidan är fria och använda till alla form av bruk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Här verkade det inte så intressant. Det är en bra sida tycker jag.
Hursomhelst.. Har ett bud på 2000:- och om ingen lägger över tills imorgon kväll så säljs den. Edit: Över denna summa så bjuder jag på installationen. Senast redigerad av Cosma den 2009-12-20 klockan 11:37 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Cosma; en liten design sak - du kanske bör titta IE8, där datumrutan på inlägg är horisontell och ligger lite över artikeltexten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för påpekandet Terabyte
![]() Var medveten om det men har inte hittar en lösning för det än. Trodde att den här kod biten skulle fixa det men icke. Kod:
-ms-filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.BasicImage(rotation=3) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förlänger denna auktion ett par dagar. Budgivare har inte svarat och bekräftat än. Budet går ner till startbudet igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är mycket jag härinne hehe..
Sidan är iallafall såld. Grattis till köparen - det är en mycket bra sida. |