FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi byter ut företagets mobiltelefoner och därav har vi ett par över.
Palm Treo 650 (handdator och mobil i samma) - knapp vecka gammal. 256mb minneskort Kvitto, garanti och allt sånt finns, skyddsplasten kvar på displayen. 3800+moms Nokia 6680, cirka 2mån gammal, 3G Telialåst. Kvitto/garanti. 2000 + moms Kontakt -> PM |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Vad 17 är detta? haha
Tråden kan ju vara kvar så kan vi i den kolla på WN kall ha en köp och sälj del. Låser upp tråden igen. Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
En köp och säj-del? Seriöst?
Besöker jag WN så vill jag inte läsa köp och sälj annonser, för det vet jag andra sidor som är bättre. Och man lär väl även kunna få mer betalt som säljare om man annonserar på en sajt där folk faktiskt letar efter prylar att köpa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
D.v.s att annonsera ut ett strykjärn eller gamla uppsättningen tallrikar är det väl inte tänkt till... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag skulle själv föredra att handla av WN-medlemmar framför okända affärer/personer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan hålla med om detta. Jag skulle exempelvis inte tveka att lägga in pengar i förskott åt vissa personer som jag skrivit en del med på WN, jämfört med Bosse som annonserar på blocket, den dagen jag vill handla beggat på nätet.
Man kan nog säga att man "känner till" många WN-medlemmar utan att för den skull känna dem. Det räcker i många fall och skulle det av någon anledning gå illa så kan man ju alltid berätta om det på WN, vilket också känns som en trygghet i sig. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
är det rätt saker som säljs serverdelar, rack, skärmar m.m så kanske det kan passa in.
Sen så kanske folk hällre säljer sina prylar till någon här och lämnar lite WN rabatt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|