FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ditt Google-konto ger dig tillgång till Google Analytics och andra Google-tjänster. Om du redan har ett Google-konto kan du logga in här.
Jag försöker registrera mig till det nya analysverktyget. jag har redan Adsense konto... men det fungerar inte att logga in med. När jag försöker skriva ett nytt konto så går inte det för kontot finns redan! Vad ska jag göra!? Hur vill dom att man ska göra!? Kan jag inte använda samma e-postadress på båda tjänsterna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Jag har samma email på adsense och övriga Google tjänster... Dock olika lösenord....
Jag skapade Adsense först, sen Personal Startpage.... Det funkade utmärkt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack!!
Olika lösenord ska det vara! :-) [edit] Hur viktigt är det på en skala att lägga koden efter första <head> -taggen...? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Av dom dagliga besökarna så finns det givet vis en och annan som håller på och trixar med inställningar... Min bedömning är att det inte finns så många av den typen av människor på de webbplatser jag administerar över.
Men visst, det finns säkert en och annan... men i det stora hela är det en på tusen, dvs en promille, och med full respekt för dessa besökare så skiter jag i dom...! :-) Min statistik står och faller inte med folk som stänger av javascript... men visst, det finns folk för allt! Tack för tipset om var jag sja lägga taggen! footer.asp verkar vara ett lämpligt ställe...! :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mäktigt verktyg!
Jag har bara lagt in verktyget på en sajt igår och inte ännu fått någon rapport... Men ser redan vidden av detta mäktiga verktyg! Hur gör ni när ni skapar ett konto för en kund? Eller lägger in en kunds hemsida? Skapar ni ett konto för den kunden eller som en kanal i ert egna konto? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag svarar mig själv! Det finns en funktion i verktyget att lägga in användare och koppla dom till en specifik webbplats.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|