FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har två namn som jag är lite villrådig med, det är dags att förnya dom men jag har ingen aning om hurvida jag kommer att göra det eller ej.
Därför får nu WN-medlemmarna chansen först av alla innan jag gör någonting annat: cur.se (curse) licen.se (license) Om någon har intresse av att knipa ett eller båda namnen, lämna bud i tråden eller via pm. Tjingeling! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
Inte så kul namn tycker jag
![]() Brukar man behöva fråga så är det ofta inte värt att förnya för den delen, hehe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte värt att förnya.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Får man fråga varför du har registera dom? ![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag ser dem som helt vädelösa. Förnya inte är mitt tips. Och du lär nog inte få sålt dem heller utan att ha utvecklat något på sidorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker du ska kontakta "Center for Ungdomsstudier og Religionspædagogik” (CUR)" som äger www.cur.nu och försöka sälja den svenska domänen till dom. Du kanske iallafall får pengarna tillbaka på den då. Den andra domänen har ja dock inga förslag till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe... Ja de här två namnen är jag som sagt väldigt kluven till själv. De registrerades ursprungligen med någon slags ide att bygga ord som var lite "käcka" för respektive verksamhet.
Flummigt värre. But here we go: ![]() Licen.se En site med licenser av olika slag på engelska. T.ex. software.licen.se driving.licen.se hunting.licen.se o.s.v. meningen var väl att ordna sub-domäner åt företag verksamma i respektive bransch. Men det rann ut i sanden... Cur.se En liten ordlek: www.cur.se = internet curse (internetförbannelse) när ingenting fungerar som det var tänkt på nätet. Anyway... vi får se hur jag gör, det är alltid svårt att "skiljas från sina barn". ![]() /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
/S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Undrar hur många typeins det kommer komma till motsvarande subdomän under license. Sökmotormässigt är det ju näst intill värdelöst med licen.se. Nej, oavsett vad du tänkt hitta på med licen.se så bör man säkra upp med självklara "felstavningar". Hursomhelst, inte "ens" jag som har license.se är intresserad av licen.se för registreringspriset. Vad det innebär kan ju dock diskuteras...
![]() |
![]() |
Svara |
|
|