FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer. Jag har en känsla utav att jag ska hålla mig borta från den.
Jag funderar på att byta ut den till en Logitech MX700, men den är ju stor, kanske för stor för mina händer? Vilken trådlös optisk mus är att rekommendera? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har en hög här. Bl.a. en mx700 som visserligen är stor men underbar. Vad jag dock stör mig på är att knapparna är så långa och jag håller inte musen som man bör, jag trycker ganska långt upp på knapparna så det blir ganska "tungt" att trycka på dem. Mx500 är fortfarande en av de absolut finaste på marknaden hävdar jag.
Men det lutar åt att jag köper nytt snart. Och då blir det: "Logitech diNovo Media Desktop" http://www.datorbutiken.com/se/default.php...artId=LOGDINOVO Fy fan vad fint det är. Grymt jävla läckert =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Lastbryggan verkar också nöjd med sitt i detta inlägget ![]() WN
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har den fast med sladd sen några år tillbaka, och den fungerar fortfarande utmärkt faktiskt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag sitter också med en MX700, ritar en del i CAD, och tycker att den är perfekt.
Rekommenderas starkt! MvH Björn Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Smaken är definitivt från person till person. Jag sitter med en trådlös intellimouse explorer 3.0 och trivs fint. Inte märkt av någon fördröjning men det är väl kanske min reaktionsförmåga som är för kass.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Microsoft släpper en nu med läder. Ser ruskigt bra ut om inte annat
![]() |
|||
![]() |
![]() |