FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Och så är mediacirkusen igång. Nu kommer Bosse få ursäkta sig offentligt, Göran P kommer att få frågan om han har förtroende för Bosse och kanske kommer Bosse inte att finnas med i nästa regering. Några kommer hävda "ministerstyre" eftersom Bosse "offentligt" uttryckte sina åsikter om hur polisen borde arbeta. Om det blir så tycker jag att det är synd. Om polisen i sig är stark så kommer det att klara av att kritiseras och diskuteras.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Förstår inte varför det skulle vara synd det du beskriver. Det är utmärkt om det blir så. För i nästa regering lär han aldrig sitta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Båda två säger den hårda sanningen som ingen annan vågar säga. Jag röstar för Grazzy som nästa stadsminister. ![]() Ringholm kan få vara kvar som vice... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även om jag inte är något stort fan av Bosse Ringholm så tyckte jag att mycket av det han sa var bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Först kan han väl lära sig hur man lägger på telefonen..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visst kanske polisen verkar lat men polisen är ju bakbunden av de lagar som finns, de lagar som Bosse är med och beslutar om. Lagen verkar stå på de kriminellas sida. Dessutom finns det rötägg inom alla yrkesgrupper men att dra alla över en kam? Nej, lite måtta får det vara.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Han säger det vi alla vet och tänker, vanliga människor.
Bosse ringholm säger det folket vill höra, alla vet att han har rätt i det han säger. Om han var mer ärlig som i detta samtal ut till folket skulle till och med jag rösta på socialdemokraterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Han la på luren men tryckte inte på en knapp för att högtalarsystemet skulle stängas av. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|