FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har varit ute efter en 68-pinnars LVD U160 SCSI-kabel för 3 diskar ett tag och har endast sett Dustin sälja dessa. För någon timme sedan rasade min server och efter felsökning av vänliga PRQ verkar det vara just SCSI-kabeln som är pajko, så nu behöver jag få tag på en ny imorgon. Vart i STHLM ska jag vända mig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Webbhallen(.se) har det mesta i en central butik, det har bästa priserna.. men längst kö :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Webbhallen.se har aldrig sålt SCSI vad jag känner till. Dom har inga SCSI-kablar på webbsidan. Känns inte som deras målgrupp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Inte ens Dustin har i lager nu. Har letat igenom alla företag på Eniro som har något med servrar och datorbutiker att göra i Stockholm. Har några telefonnummer att ringa imorrn iaf, men de är inte så lovande.
Webbutiker i övriga landet är intressant nu. När blev SCSI impopulärt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Eftersom ni nollåttor nyligen har blivit välsignade med världens bästa elektronikbutik så tycker jag att du ska kolla med kjell & Co.
kjell.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Haha, det verkar vara en sjukdom det där med SCSIkablar för jag hade en kund som ringde mig i måndags och frågade om jag hade någon. Då hade han varit i kontakt med alla butiker i Västerås. Hade jag funnits i Stockholm hade du fått en kabel av mig, gratis!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har ju egen butik, ska se om jag kan styra upp något!
PM skickat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Tack allesammans! |