FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Var inne och kollade på cellsynt.com och mypay.se , det verkar vara olika företag men på många sidor är det exakt samma textinnehåll, är det ena företaget bara en billig kopia eller?
Jag är intresserad av en tjänst som gör att folk kan betala via SMS för en tjänst på mina sidor, eller bara donation. Är något av dessa företag ett alternativ för mig då? Jag vill inte betala någon anslutningsavgift eller månadsavgift för detta. Mypay.se verkar ha det jag söker, kommentarer? Mvh Magnus W |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan väl inflika med att Cellsynt existerat bra mycket längre tid på marknaden än MyPay, vilken som är den billiga kopian avstår jag ifrån att yttra mig om.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Då antar jag att mypay.se kopierat textinnehåll från cellcynt.com då =). Någon som vet vad cellsynt har för priser av samma typ som den gratistjänst som mypay har?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du har även mosms.se, kanske inte lika mkt kvar i fickan som om du anlitar cellsynt el.likn. Men du slipper fasta avgifter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inte riktigt var du hittar exakt samma texter. Om du menar att båda levererar Premium SMS är det ju inte så konstigt? Finns ju flera olika webbhotell/mataffärer osv, allt är ju upp till vad kunden har för behov och krav. Det finns även ett till alternativ mosms.se som också levererar Premium SMS till bättre priser än mypay(80%).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sen finns även telefix.se om man ska använda sig av smsbetalning.
Dom har bättre ersättning än både mosms.com och mypay.se. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Använd archive.org så ser ni vem som skrev texterna först. Jag personligen har skrivit dem för ett bra tag sedan..
Beräknar du så låg volym att du inte kan betala några avgifter kan du kolla på mypay, smsbiller, mosms eller dylikt..
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för tipsen! Och om det är samma tjänst alla levererar så kanske de inte skrivit texten själva, så jag tar tillbaka det jag skrev om att någon skulle vara billig kopia av någon annan =).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()