FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Har tillsammans med min webbdesigner suttit i en vecka och försökt att implemeterna paynovaplånboken i oscommerce webshopsystem utan att lyckas.
Är det någon som kan hjälpa mig, som kanske har eller har haft systemet själv och kan ge mig en kort beskrivning. Självklart kan jag betala en liten slant för besväret. När jag installerade paynovaplånboken på en webshop konstruerad för hand så fick man av Paynova en instruktion på exakt hur man gör. Dock när det gäller oscommerce fick jag bara en plugin, inga instruktioner. Finns det någon vänlig själ här inne som kan hjälpa till?... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har själv aldrig installerat Paynovas plugin men jag kan tänka mig att det bara är att skicka upp filerna och mapparna via FTP till din osCommerce butik, behåll strukturen så att filerna och mapparna hamnar på rätt ställe.
Sen borde det bara vara att gå in i admin - moduler - betalning och markera Paynovas betalmodul och klicka på install, där under ska du nog ange användarnamn och lösenord i konfigueringen för den, eller vad dom nu kan kalla dom fälten för. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Här har du en manual iaf...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om du bemödar dig att läsa informationen hos Paypal så står allt där om hur man får ut pengarna till bankkonto.
Fast om du läser denna tråd korrekt så ser du att det är Paynova och inte Paypal som diskuteras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Annars är ett bra tips att kolla Svenska OsCommerce Forumet Där hittar du massor med tips och råd bla hur man installerar Paynova plånboken.
Lycka till ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|