FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle behöva tips om webhotell med om möjligt 100% uptime. Har kollat in Oderland, Loopia och Aleborg men skulle vilja mer tips/info.
* Priset spelar ingen roll. * Dedikerad server behövs ej. * 10gb trafik/månad bör räcka, men det är förstås ingen nackdel om det erbjuds mer. * PHP/MySQL är ett måste. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Loopia och Aleborg vet jag är bra. Sen finns även LevOnline som håller 99.99% i upptid eller något åt det hållet. Oderland är säkert lika bra, men inget som jag har provat dock.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har för mig att patrikweb.net brukar stoltsera med mycket hög uptime. Eftersom jag inte har testat dem är jag dock osäker på vad som verkligen gäller, men det kan nog vara värt att undersökas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
kolla in InternetWorld på www.idg.se där borde de ha deras tester av webhotell upplagda på siten.
Kan vara ngt för alla att kolla innan man beslutar sig. Jag vet om att Digikom och loopia fick bra betyg. Men det är som alltid många faktorer som ska stämma överens. B) Lycka till i sökandet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Admax har enligt egen utsago 100% uptime över en period överstigande 12 månader.
Loopia och Orderland har inte redundans, som jag förstått det. Aleborg verkar inte heller ha några nämnvärda störningar. Hur det är med Patrikweb har jag ingen aning om.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bestämde mig för Levonline. Tack för alla tips!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|