FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej...
Jag har internet då adsl, då dom sa att man kunde få upp till 2mb/sec, det hadde jag också dynamiskt ip, nu till dom stora problemen, nu sitter man på så lågt att när man gör ett tpt test (För mig det stavas så) på internet så räknas inte det som adsl länge och är nu isdn, och för nån dag sedan så såg jag på svalov.net att dom skulle sälja deras nätverksaker till internet vilket jag tycker är dåligt stil, nu kan det hända att företaget som köper det lägger ner det och då sitter hela svalövs komun utan adsl igen, dom har i flera gånger sakt att det blev för svårt för dom att hålla ihop det hela och tjäna på det, men varför lovar då dom alla i svalövs kommun och sedan håller inte det, internetet som jag har är radio-lan och man har mailat till kummen men dom svarar att dom inte viste att det skulle bli så här många? då börjar man att fundera, är det några idioter som sitter på kommunen eller? för vem skulle inte ha adsl här ute, vi har som sakt inget annat sätta att få det på, men nu har dom ialllafal börjar med fiber nät, men det är bara till svalövs bostäder vilket inte jag bor i, och man har ju köpt dyra saker för att få radio-lan, och så gör dom så här, det måste finnas nått man kan göra för så här kan det ju inte gå till. Jag är tacksam för all info jag får hur jag skall göra MVH Fredrik Jönsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här är en site för webmasters.
Jag rekommenderar dig att söka på orden BREDBAND samt FORUM på en bra sida som heter Google. Du kan oxå trycka på länken nedan: BREDBAND & FORUM på Google Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågar du mig eller?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe, syftade mest på att Piratbyrån kommer upp om man söker på det som saflund skrev
![]() Men å andra sidan, sitter man med snabbt bredband så lär det knappast vara för att man vill att en hemsida ska visa sig lite snabbare på skärmen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() E' inte denna sida till för att hjälpa andra`? |
||